Na onze post van afgelopen maandag over het starten van een nieuwe ronde gesprekken met advocaten die zich aan willen sluiten bij NIVOX Advocaten, kreeg ik de vraag hoe NIVOX Advocaten eigenlijk werken.
Bij ons geen grijze mannen bij een groot en log advocatenkantoor, maar jonge, toegankelijke en praktisch ingestelde advocaten met verstand van zaken in begrijpelijke taal. Persoonlijk contact met onze cliënten is voor ons een vanzelfsprekendheid. Cliënten bellen en mailen direct met ons en dus niet eerst via een secretaresse. Een Whatsappje om wat zaken af te stemmen? Natuurlijk, wel zo praktisch! We bespreken altijd met de cliënt waar de behoefte ligt. Gewoon eerst even bellen om wat praktische zaken te overleggen en geen behoefte aan een uitvoerig schriftelijk advies? Voor ons volstrekt normaal.
Onze advocaten werken helemaal zelfstandig, maar bundelen hun krachten als specialisten. Binnen onze formule is er dus veel vrijheid. Wil je veel werken of juist iets minder (omdat je bijvoorbeeld jonge kinderen hebt), dat bepaal je zelf. Er is dus in vergelijking met de meeste advocatenkantoren geen druk vanuit een maatschap om een bepaalde hoeveelheid uren te werken of om een omzet target te halen. Je maakt daarin je eigen keuzes.
Ben je een specialist en droom je van een eigen praktijk, maar zie je op tegen het “alleen” werken? Of ben je al zelfstandig maar wil je met andere advocaten groeien? Dan is NIVOX Advocaten wat voor jou.
Denk je als je dit zo leest, zo zou ik ook wel willen werken? Neem dan contact met ons op. We vertellen je graag meer!